Novi Sad
27.08.2012.
08:06 > 08:11
Pešački prelaz na uglu Vojvođanske ulice i Bulevara oslobođenja uskoro će dobiti semafor, potvrdili su za Radio 021 u Zavodu za izgradnju grada.
  • NikolaNS

    29.08.2012 05:23
    I treba
    I semafore i ležeće policajce. Usporiti saobraćaj u gradu maksimalno. Ogromna većina vozača divlja po ulicama, a policija ne reaguje. Ukinuti kazne za pojase i slične gluposti, nekoliko puta povećati i pooštriti kazne za brzu vožnju i prolaz na crveno. Policajac koji ne kazni počinitelja da bude momentalno otpušten iz službe, a za one koji izazovu udes sa najgorim ishodom, dugotrajne zatvorske kazne i doživotna zabrana upravljanja vozilom.
  • Ljiljana

    27.08.2012 19:37
    Skoro svaki dan prelazim bulevar na tom mestu i zaista mislim da nema apsolutno nikakve potrebe da su tu postavlja semafor. Kada je crveno na raskrsnici sa M. Gorkog predjes jednu stranu a kaad je crveno na raskrsnici kod Merkatora drugu stranu. A nesrece ce e dogadjati i sa i bez semafora.
  • TT

    27.08.2012 16:37
    @anonimus genije
    "Zasto bi pesak stao, ako uci da vozac nece stati ispred pesackoga prelaza"

    zato što će u suprotnom poginuti vole.

    dosta više tih idiotluka tipa ležećih policajaca, semafora na 50m i sličnih papazjanija.
    Ako želite da uništite saobraćaj u gradu, preorite saobraćajnice i gotovo.
  • 27.08.2012 16:13
    @Abs, upravu si 100%, ima pešaka svakakvih, čak gorih nego vozača.

    @Anonimus 1, neka bude luksuz ići autom u centar, ali prolazaka bulevarom nije luksuz, bulevar i jeste bulevar tj. put sa 3 trake kako bi propustio što više vozila po jedinici vremena. Za mene nije luksuz prođi bulevarom ako idem autom od ž. stanice u Kamenicu. Zašto da trošim više vremena, goriva da idem od ž. stanice Bul. J. Tomića, Hajduk Veljka, Cara Dušana, Bul. Cara Lazara pa onda na most. Tako bi mi put umesto 10 minuta trajao 20.

    Luksuz ili po mom razmišljanju je glupost što rade neki moderni ljudi, idu sa npr. Novog Naselja u centar autom, da bi se tamo prošetali po centru. U centar ako trebam koristim gradski ili idem peške, ne moram da mislim o parkiranju.
  • 27.08.2012 15:54
    ZAKO O SAOBRACAJU jasno kaze


    da se MORA stati ispred pesackog prelaza,kako bi pesak/pesaci presli put

    Svakim danom smo u prilici da vidimo da SVE vise vozaca NE POSTUJE Zakon o saopracajnim propisima

    i da na pesackom prelazu STRADAJU pesaci,
    Zasto bi pesak stao, ako uci da vozac nece stati ispred pesackoga prelaza

    Za takav prekrsaj TREBA ODUZETI vozacku dozvolu svakom vozacu
    ali ne, policija ne radi svoj posao, jer ne sme da zaustavlja,kaznjava itd
    vozace koji su bahati, jer isti ti policajci bi verovatno ostali bez posla, zbog besa njihovog nadredjenog
    ili im je jaran koji je kum,rodjak, kojeg opet ne zele zaustaviti

  • Pićuka

    27.08.2012 13:55
    Ako dozvoljavaju uslovi tu bi mogao da se napravi podzemni pešački prolaz, jer već postoji niži nivo terena sa obe strane bulevara. Verovatno je mnogo skuplje ali je večito rešenje.
    Prekidati tok saobraćaja na svakih 100m na najprometnijoj ulici je loša regulacija istog,m jer je i onak gužva prevelika.
  • Begečka nana

    27.08.2012 13:32
    Pošto tu ima 2 pešačka prelaza, nadam se da će staviti i barem 2 semafora!
  • Telep

    27.08.2012 11:34
    Mozda guse saobracaj, ali kod nas na Telepu ima ta nova raskrsnica gde se cukaju ko nenormalni, a bilo je vec par puta u vestima da se riba slupala u vise automobila i da je onaj pijani idiot ubio coveka. Svi nagare preko 100, ne moze se ulica preci. Tako je, nisam ja kriv za to. A nece se promeniti dok se ne postavi semafor, makar sa ulicom Jozef Atile.
  • TT

    27.08.2012 11:24
    pešaci
    ja uvek stajem pešacima kada je bezbedno. ali ono što je ovde neko rekao za pešake je tačno. više njih gine svojom glupošću nego bahatošću vozača.
    Zašto izlećeš na prelaz kada vidiš da vozač nema nameru da stane, bez obzira što bi trebao? Kada su ti neki stali a u poslednjoj traci nema nikoga još, zastani pre nego što i taj deo pređeš, osmotri da li je bezbedno...saobraćajna kultura vam je nula. Koliko puta sam morao da izbegavam pešake koji idu po kolovozu iako imaju 5m trotoara na obe strane...tako su navikli tamo u zavičaju.
    Jel onda rešenje da se stavi zid pored puta pa da pešaci ne mogu da pređu, pošto se nama oće staviti semafor? Treba svakako dok se ne realizuje pasarela postaviti ogradice tako da se mora hodati slalom pre izlaska na kolovoz.
  • 27.08.2012 11:00
    Телеп
    Семафори и пешачки прелази на сваких 100-ак метара гуше саобраћај, стварају гужве и повећавају загађеност ваздуха, јер су возачи стално принуђени да возе по принципу стани-крени. Решење је да се на проточни саобраћајницама, као што су булевари, уведе што већи ниво независности. То се може са једне стране градњом пешачких мостова, а са друге стране прављењем петље на критичним раскрсницама, као што је нпр. она код футошке пијаце.
  • 27.08.2012 10:30
    Ma treba rampe stavljati a ne semafore, na svakih 50 metara! Da li je vama jasno da se centar širi, i da su pešaci slabiji od automobila? Naravno da se moraju štititi, jer ginu masovno. Ići autom u centar treba da bude luksuz.
  • abc

    27.08.2012 10:01
    a zeleni talas?
    Semafor na 100m od drugog semafora? Jesu li ovi ljudi završili barem osnovnu školu? Nisu u stanju da urade zeleni talas na nijednom većem bulevaru u NS-u (barem ja nekako ne mogu da primetim) pa će da stvaraju još veću gužvu. Jedino na Bulevaru Europe možes da uhvatiš zeleni talas ako juriš 80km/h a odatle i objašnjenje zašto se tamo tako juri. Da budem iskren na toj ulici (Vojvođanska i Bul. Osl.) puštam pešake u valjda 80% slučajeva. A vi dragi pešaci što generalizujete sve vozače ajde da generalizujemo i sve pešake. Šta to pešaci rade:
    - stoje pored pešačkog a kada im neko stane oni gledaju u mobilni ili u nebo;
    - stoje pored pešačkog da bi pričali sa nekim a vozači onda staju da bi se ispalili;
    - iako vide da prilazi vozilo, usporava i da ableduje da bi krenuli oni uvek čekaju da bi automobil stao skroz i tek onda počinju da razmišljuju da li će da krenu;
    - prelaze na crveno dok je zelena strelica za skretanje u levo ili u desno;
    - prelaze na crveno;
    - kada i prelaze na crveno ne potrude se ni malo da potrče;
    - prelaze van pešačkog gde stignu
    - ...

  • TT

    27.08.2012 09:34
    sve moj do mojega
    semafor ne garantuje i to da će vozač zapravo stati.
    Tvoja i njihova rešenja su kao kada bi nam svima posekli ruke jer neko je lopov među nama. i tako smo rešili problem krađe. Bulevar je ionako zakrčen, treba omogućiti i jednima i drugima slobodan prolaz i to je pasarela.
    A zašto je zakrčen neka misle oni koji su naselili 150.000 izbeglica u novi sad.
  • @ Gari

    27.08.2012 09:26
    "To care! Ajde da stavimo na svakih 10 metara jedan semafor, ili mozda da zabranimo saobracaj u gradu. Tako bi bezbednost bila na jos visem nivou."

    Kada bi vozaci postovali pesacke prelaze ne bi bilo potrebe za semaforom. Dali si razmislio malo o tome? Na tom pesackom prelazu ni 5% vozaca ne stanu pesacima, ostalih 95% projure a da cak nisu ni obratili paznju na pesake. Kada bi se vozilo kako treba na tom prelazu ne bi bilo potrebe za semaforom. Vozaci su sami krivi za postavljanje ovog semafora. Cetvrtog avgusta u 21:07 vozio sam u srednjoj traci dok je iza mene bilo policijsko vozilo. Stao sam na tom pesackom, na kojem sada postavljaju semafor, da propustim dva pesaka koji su prelazili kolovoz. U jednom momentu u retrovizoru vidim kako se policijsko vozilo, tamno zeleni Land Rover "П+014-101" prestrojava u levu traku i ne zaustavljajuci se sece pesacima put. Nije imalo ukljucenu rotaciju ni sirenu, posle Merkatora je skrenulo u Narodnog Fronta. Policija ne postuje pesake, vozaci ne postuju pesake. Znaci, jedino resenje je semafor pa onda neka se vozaci zbog svog primitivizma maltretiraju.
  • TT

    27.08.2012 09:24
    @Www
    usred grada se ne postavljaju barikade za vozila.
    ako se neko zaleteo na pešački prelaz, šta ja imam od toga što će on razbiti auto? a pritom bilo koji SUV ili džip ne reaguju na ležeće policajce i slične izbočine. Takve stvari samo uništavaju svačiji auto a ne samo od divljaka, i povećavaju potrošnju i zagađenje.
    Saobraćaj mora da teče.
    Jedino normalno rešenje jesu dve pasarele sa svake strane vojvođanske ulice i kraj.
    Mesta ima za to. Para ima.
    Mozga nema.
  • 27.08.2012 09:02
    Još jedno veliko BRAVO za gradske stručnjake.
    Vi ili imate viška semafora, pa ajde da ih potrošimo da ne strunu ili nemate pojam, u školu ste išli samo jer je bilo tada to moderno...

    Stručnjaci ne radi se to tako, nego lepo pasarela ili podzemni prolaz. Ovako samo usporavate saobraćaj. Da su bar svi semafori usklađeni i napravljen tkz. ''zeleni talas'' pa kada krenete sa semafora kod mosta Slobode i da vozite po ograničenju 50 km/h trebalo bi da sve semafore do ž. stanice prođete na zeleno.

    Eh da sadite tako drveće i zelenilo po gradu kako sadite semafore, bio bi na zelen grad...
  • skep

    27.08.2012 08:57
    Nikako!!!
    Kao pešak koji redovno prolazi tuda molim nadležne da ne postavljaju semafor na tom prelazu. Vozači gotovo uvek uspore i propuštaju pešake. Semafor bi samo smanjio pažnju pešaka a uvek može da naleti neki idiot koji ne gleda da li je zeleno.
  • 27.08.2012 08:55
    i u Petrovaradinu u Preradovicevoj ulici, na raskrsnici Preradoviceve i Bozidara Adzije, bi bilo dobro postaviti semafor !
  • Jeremić

    27.08.2012 08:53
    Napravite pasarele na bulevaru Oslobođenja, a na Somborskom bulevaru za početak, postavite saobraćajne patrole! Za šta ih plaćamo ?!
  • www

    27.08.2012 08:50
    A da se vi komentatori malo informišete? U SRED GRADA se ne grade pasarele preko kolovoza, nego se kolovoz PODIŽE na nivo trotoara, pa tako svi moraju da uspore i da se POPNU na pešački perlaz da bi preko njega prešli! Nikakav semafor ne bi bio potreban, kad bi se vozači držali propisa, što podrazumeva poštovanje ograničenja brzine u gradu, kao i obavezu usporavanja pre pešačkog prelaza, a i zaustavljanja radi propuštanja pešaka. Dakle, semafor je IZNUĐENO rešenje zbog bahatih vozača!
  • @Gari; @TT

    27.08.2012 08:49
    Semaforizacija u prozi i stihu
    Razumiješ ti mene, nemojte vi meni da dirate druga, oću reć' gospodina Gugletu. On je priznati stručnjak, razumiješ ti mene, za semafore i slične fore. Te pasarele to je za daleke i egzotične krajeve, npr. za Singapur i tako to, razumiješ ti mene. Kod nas važi: di god nađeš zgodno mesto, semafor posadi,/ kolona je nepregledna, al' šta da se radi. / Partija će domišljatog Gugletu da nagradi.
  • TT

    27.08.2012 08:47
    toliko boljih rešenja
    http://www.aroundtheregion.com/wp-content/uploads/photos/seoul-pedestrian-bridge_100553.jpg

    ali zašto bi vi radili kako treba? zašto jednostavno ne biste iriritali ljude svojim neumećem i neznanjem?
    u vojvođanskoj ulici ste nabili neki kvazi parking gde nijedno mesto nije ravno već ste crtali preko brda i dolina, suzili ste kolovoz maksimalno tako da se više ne može voziti normalno i mimoići, odatle gde ste vi nacrtali parking je pauk ranije odnosio kola, a sada je to isto neizmenjeno mesto parking!? Vas treba da bude sramota, svaki dan kada dođete na posao treba da se osećate kao pljačkaši i lopovi, jer vaša plata nije zarađena već oteta. Vi ne zaslužujete plate već naprotiv, kazne za sistematsko uništavanje našeg Novog Sada.
  • Telep

    27.08.2012 08:36
    A semafori na novom bulevaru? Zalecu se kao da sutra ne postoji.
  • TT

    27.08.2012 08:23
    jel moguće da ste vi svi toliko redom glupi?!
    semafor na 50m od drugog semafora????
    tu se gradi P A S A R E L A a ne semafor.
    ne mogu da verujem stvarno ko se sve uhvatio vlasti u ovom gradu.
    pa vi svi zajedno nemate trocifren IQ.
    jeste vi nekad izašli iz ovog grada i vašeg sela? Videli nekad sveta? kako se napolju nešto uradi? zašto morate da me terate da se razbolim koliko su vaši potezi glupi i vređaju intelekt čoveka?
  • Nezavisni Vojvodjanin

    27.08.2012 08:21
    usporimo i zakrcimo sto vise
    tako je samo lupajte semafore na svakih 100 m,jer drugo nista i ne znate.Treba ionako zagusene saobracajnice prigusiti sto vise sa semaforima.Usporite saobracaj do brzine puza,pa da lepo od mosta slobode do Z.stanice idemo bar 60 minuta na 40C,lepo je sto na nasu kilazu mislite,eto besplatne saune na bulevarima.Gde god nadjes zgodno mesto ti semafor posadi,kao da nista drugo ne postoji sto bi pesacima omogucilo prelaz.Sta je problem napraviti par lepih pasarela i da mi pesaci uzivamo u pogledu na NS sa visine od 5m,a jos i vetric pirucka
  • Gari

    27.08.2012 08:17
    To care! Ajde da stavimo na svakih 10 metara jedan semafor, ili mozda da zabranimo saobracaj u gradu. Tako bi bezbednost bila na jos visem nivou.
  • Baltazar

    27.08.2012 08:16
    Samo da niko nikud ne stigne.
    Umesto na bulevaru da naprave prelaze preko (ili ispod), oni stavljaju semafor na svakih 50 metara. Lepo ograničenje 90 na sat, pešački preko mostića i milina. Tako se radi. Ovo je katastrofa. Kod nas ne možeš nikud mrdnuti. Nigde nema tako strogih ograničenja, gorih puteva, više semafora i saobraćanih čepova u malom gradu sa relativno dobrom infrastrukturom (zahvaljujući zlim komunistima).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna